پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
5527
-
الف
+

«بچه‌های نسبتا بد» را از آی‌فیلم ببینید

مجموعه تلویزیونی «بچه‌های نسبتا بد» به روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود.

سریال 《بچه‌های نسبتا بد》از فردا شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود.
به گزارش آی‌فیلم، «بچه‌های نسبتاً بد» روایتگر داستان چند جوان است که هریک برای خود مشکلات و ماجراهایی دارند، ۲۰۰۰ سکه‌ متعلق یک موسسه خیریه را که قرار است در روز عید فطر به زوج‌های نیازمند اهدا شود، می‌دزدند. در این میان، طاها که به تازگی از زندان آزاد شده و مسئولیت انتقال سکه‌ها را از صرافی به موسسه‌ی خیریه بر عهده داشته، مظنون شناخته می‌شود و برای اثبات بی‌گناهی‌اش به دردسر می‌افتد.
کارگردان این مجموعه‌ی پرطرفدار سیروس مقدم است و از جمله بازیگران اصلی آن می‌توان به سید علی طباطبایی، حمید گودرزی، میلاد کی‌مرام، اشکان خطیبی، یوسف تیموری، مهرانه مهین ترابی، مجید مشیری و اکبر عبدی اشاره کرد.
سیروس مقدم تا به حال مجموعه‌هایی چون «پلیس جوان» (۱۳۸۰)، «مزرعه‌ی کوچک» (۱۳۸۴)، «ریحانه» (۱۳۸۴)، «نرگس» (۱۳۸۵)، «پرواز در حباب» (۱۳۸۵)، «اغماء» (۱۳۸۶)، «پیامک از دیار باقی» (۱۳۸۷)، «روز حسرت» (۱۳۸۷)، «رستگاران» (۱۳۸۸)، «چاردیواری» (۱۳۸۹)، «زیر هشت» (۱۳۸۹)، «پایتخت ۱» (۱۳۹۰-۱۳۸۹)، «تا ثریا» (۱۳۹۰)، «چک برگشتی» (۱۳۹۱)، «دیوار» (۱۳۹۱)، «پایتخت ۲» (۱۳۹۲)، «بچه‌های نسبتاً بد» (۱۳۹۲)، «پایتخت ۳» (۱۳۹۳)، «مدینه» (۱۳۹۳)، «میکائیل» (۱۳۹۴)، «پایتخت ۴» (۱۳۹۴) را کارگردانی کرده است.

مجموعه تلویزیونی «بچه‌های نسبتا بد» به کارگردانی سیروس مقدم ، هر شب ساعت ۲۲:۰۰ از شبکه آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود و در ساعت‌های ۶:۰۰ صبح و ۱۴:۰۰ روز بعد تکرار خواهد شد.

ه خ / ا ز

نظر شما
ارسال نظر